kastelen in nederland

Zomaar wat kastelen in Nederland.
Ik heb in dit blog voor maar 2 foto's per kasteel gekozen, uiteraard heb ik er meer gemaakt ;-) Deze staan op mijn website, dus mocht je het leuk vinden om meerdere foto's te bekijken neem dan gerust een kijkje op mijn site waar alle andere kastelen die ik heb mogen fotograferen ook op staan.

Bekijk de foto's in het groot, door op de foto zelf te klikken, dan zijn ze een stuk mooier ;-)

Kasteel Ophemert in de provincie Gelderland


Kasteel Ophemert - Gelderland

Kasteel Ophemert - Gelderland
Kasteel Soelen in de provincie Gelderland

Kasteel Soelen in Zoelen - Gelderland

Kasteel Soelen in Zoelen - Gelderland
Kasteel Amerongen in de provincie Utrecht

Kasteel Amerongen - Utrecht

Kasteel Amerongen - Utrecht
Kasteel Ruurlo in de provincie Gelderland

Kasteel Ruurlo - Gelderland

Kasteel Ruurlo - Gelderland
Kasteel Vorden in de provincie Gelderland

Kasteel Vorden - Gelderland

Kasteel Vorden - Gelderland

Kasteel de Cloese in de provincie Gelderland

Kasteel de Cloese - Gelderland

Op mijn website vind je ook meer informatie over de kastelen, zoals de geschiedenis van het kasteel maar ook het adres.

5 opmerkingen:

  1. Mooie serie Nancy, hier doe je mij echt veel plezier mee.
    Groetjes Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kastelen, prachtige foto's. en wat een superbe reflecties!
    hartelijke groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Une série magnifique,de belles prise de vue,un réel plaisir de parcourir ce blog...Bonne journée.

    BeantwoordenVerwijderen